IzesBorokHaza.hu

A szálloda arca a recepciós!

A szálloda arca a recepciós!Mi kell ahhoz, hogy valaki jó recepciós legyen egy szállodában? Nyelvtudás, talpraesettség, kommunikációs készség és problémamegoldó képesség. Az első nyilvánvaló. Nyelvtudásra szükség van, hiszen a vendégek jó része külföldi. A második azért kell, mert hirtelen kerülhet az ember kellemetlen vagy éppen nehezen megoldható helyzetbe. A vendégeknek sokszor vannak olyan kérései, amit nehéz teljesíteni, vagy éppen olyan panaszaik, amelyeket valahogy le kell tudnia szerelni a recepciósnak. Mivel ő az első, amellyel szembetalálja magát egy vendég, amikor belép a szállodánkba, fontos, hogy jó benyomást tegyen rá. ehhez pedig elengedhetetlen képesség a jó kommunikáció. Végső soron pedig a problémamegoldó képesség, hiszen sokszor fog olyan helyzetekkel szembenézni, amire a megoldást neki kell megtalálni, de gyorsan és jól. Mert ha valami problémánk van, akkor egyből a recepcióra megyünk vele. Ezért fontos, a munkaerő, amit oda alkalmazunk. Ha valaki úgy érzi, hogy megfelelne ezeknek a szigorú feltételeknek, akkor ilyen munkalehetőség Karcagon vár az emberekre az új állások karcag oldalon. De amilyen felelősségteljes munka, ugyanennyire tud élvezetes is lenni!

Comments are closed.